Genel Özellik :
Oyun konseptimiz sadece hardcore oyuncular ve PVP ustaları için tasarlanmamıştır,
aynı zamanda normal işinden gelip oynayan oyuncuları da hedef almaktadır.
Her oyuncunun karakterini sürekli olarak geliştirme şansına sahip olması için farklı oyun mekaniklerini oluşturduk.
Bir yakalama mekaniği ile 7/24 oynayan oyuncular asla tamamen kaçamazlar.
Bununla birlikte, kısa süreli bir avantaj elde etme şansınız olacak (daha fazla riskle ilişkili).
Uzun ömür kesinlikle dengelendi!
Örneğin:
Holy Elixir’lar – bunları yalnızca Günlük Görevler (ödül garantisi yok) ile elde edebilirsiniz.
Bu Elixirlar 100% başarı şansına sahiptir.
HOLY Elixir aracılığıyla sıradan oyuncunun karakterinde sürekli bir gelişme olur
- ancak yine de 7/24 oyuncuya şansını normal elixirlar ile deneme fırsatı veriyoruz.
Itemlarınızı hızlıca tamamlayıp ardından hemen arenaya tam teçhizatlı girebileceğinizi mi düşünüyorsunuz? - Yanılıyorsunuz!
Ekipmanınızın bir sonraki aşamasını (tier) almak için, daha önceki aşamayı +9'a yükseltmiş olmanız gerekir.
Statlar ve Blue’lar korunur ve yükseltme (upgrade) sırasında kaybolmaz!
İzlenecek Yol:
Normal D11 ile başlarsınız ve en az +9'a basmanız gerekir.
Ardından bu Itemı bir sonraki tier’e yükseltebilirsiniz. > Nova
+ sıfırlanacak ve tekrar yükseltebilirsiniz. > Sıradaki Tier
Sonraki her tier, önceki +4/+5'in temel statlarına sahiptir.
Grandmaster mavi parlar ve Challenger kırmızı parlar.
Yükseltme (upgrade), setinizin her parçası için çalışır: Weapon / Shield / Armor / Accessory’ler.
Rank ve League Point’leri (puan) - sunucumuzdaki en önemli bileşenlerdir.
Kendinizi başkalarıyla karşılaştıramıyorsanız, bir arena ve PVP ne kadar iyidir?
Dinamik Sıralama Sistemi ile karşınızda kimin olduğunu ve arenadaki diğer oyunculara karşı nasıl olduğunuzu her zaman görebilirsiniz.
Şu anda Ranking (Sıralama) Sistemimiz için bir güncelleme üzerinde çalışıyoruz. Yakın gelecekte farklı Liglerimiz olacak.
Bunlar daha dengeli bir beceri oranı sağlar. Yeni başlayanlar yeni başlayanlara karşı ve deneyimli oyuncular deneyimli oyunculara karşı oynar.
Örneğin: 0LP ile başlıyorsunuz. Halihazırda 200LP'nin üzerinde olan bir oyuncuya karşı oynamak zorunda kalsaydınız bu çok adaletsiz olurdu.
Bundan dolayı sistemi genişlettik. Liglerde ilerlerseniz, arenada da daha iyi oyunculara karşı mücadele edeceksiniz.
En tepede olana kadar. > Skillbased Matchmaking
Şu anda 2v2 arenayı dengelemeye çalışıyoruz, böylece ranking sistemini orada da etkinleştirebileceğiz.
Silkroad'ın dengeli olmadığının farkındayız ama bir denge oluşturmaya çalışıyoruz. Şifacı sınıflar üzerinde yeniden çalışıyoruz.
Destek görevi görmeliler, ancak koruyucu oyuncuyu ve kendisini yenilmez kılmamalılar. Bunu yaptıktan sonra, bir 3v3 arenası da gelecek.
Battleground'ların eğlenceli olduğunu biliyoruz ve şimdiden oyunun eğlencesini ilerletmek için bazı fikirlerimiz var.
Her zaman sıralama ile ilgili olmak zorunda değildir, bazen oyunun eğlencesi de odaktadır.
Skor tablolarında oynamaya biraz ara verin. Daha fazla oyun modu yakında gelecek. Bir dileğin var mı?
Kapalı Alfa'dan bu yana, çok güçlü veya çok iyi oldukları için nefret edilen bazı oyuncularımız var.
Wanted Sistemi ile güçlerini birleştiren ve bu oyuncuları durdurmak için birlikte avlanan oyuncuları ödüllendiriyoruz.
Bir oyuncunun öldürme serisi olur olmaz, bir ödül alır. Ödüle sahip olan oyuncu, seriye bağlı olarak iyileştirilmiş statlar alır.
Öldürme serisi ne kadar yüksekse, onu durdurmayı başarırsanız ödül de o kadar yüksek olur.
Avatarları daha eşsiz ve değerli hale getirmek istiyoruz, bundan dolayı avatarları her zaman Silk ile döndürmeye karar verdik.
Yani her 2-4 haftada bir yeni avatarlar olacak. Bir önceki haftadan olanlar mağazadan çıkarılacaktır.
Avatarlar takas edilebilir. Ayrıca, her oyuncunun aynı avatara sahip olmasını istemiyoruz.
Topluluk, bir sonraki avatarın gelmesinde oy kullanarak karar verebilir.
- Zorluk: Zor+
- Odak: Yalnızca PVP
- Yarışlar: AB ve CHN
- Ana Şehir: ÖZEL
- Başlangıç Derecesi: 11
- Bitiş Derecesi: ÖZEL
- Dengeleme: Haftalık
- Sıralama: 1vs1 Arena
- Normaller: 2vs2 / 3vs3 Arena
- Diğer Etkinlikler: Free4All / LMS
- Play2Win: %100
- Hile ve Kötüye Kullanım Önleme Sistemi
- Level : 110 Cap
- Race : EU/CH
- Mastery : 220/330
- Main Town : Custom City
- Sılk : Donation
- Max Plus : +9
Botlar / Hwid / IP & PC LİMİTLERİ | BİLGİ |
Hesap kayıt başına Hwid kısıtlaması | Limit yok |
Botlar | Yasaklı |
IP | Kişi başına 1 |
PC | Kişi başına 1 |
Eğer 1 evde 1 kişiden fazlaysanız - bunu bize bildirin | sizin için değiştireceğiz |
Oyun konseptimiz sadece hardcore oyuncular ve PVP ustaları için tasarlanmamıştır,
aynı zamanda normal işinden gelip oynayan oyuncuları da hedef almaktadır.
Her oyuncunun karakterini sürekli olarak geliştirme şansına sahip olması için farklı oyun mekaniklerini oluşturduk.
Bir yakalama mekaniği ile 7/24 oynayan oyuncular asla tamamen kaçamazlar.
Bununla birlikte, kısa süreli bir avantaj elde etme şansınız olacak (daha fazla riskle ilişkili).
Uzun ömür kesinlikle dengelendi!
Örneğin:
Holy Elixir’lar – bunları yalnızca Günlük Görevler (ödül garantisi yok) ile elde edebilirsiniz.
Bu Elixirlar 100% başarı şansına sahiptir.
HOLY Elixir aracılığıyla sıradan oyuncunun karakterinde sürekli bir gelişme olur
- ancak yine de 7/24 oyuncuya şansını normal elixirlar ile deneme fırsatı veriyoruz.
Itemlarınızı hızlıca tamamlayıp ardından hemen arenaya tam teçhizatlı girebileceğinizi mi düşünüyorsunuz? - Yanılıyorsunuz!
Ekipmanınızın bir sonraki aşamasını (tier) almak için, daha önceki aşamayı +9'a yükseltmiş olmanız gerekir.
Statlar ve Blue’lar korunur ve yükseltme (upgrade) sırasında kaybolmaz!
İzlenecek Yol:
Normal D11 ile başlarsınız ve en az +9'a basmanız gerekir.
Ardından bu Itemı bir sonraki tier’e yükseltebilirsiniz. > Nova
+ sıfırlanacak ve tekrar yükseltebilirsiniz. > Sıradaki Tier
Sonraki her tier, önceki +4/+5'in temel statlarına sahiptir.
Grandmaster mavi parlar ve Challenger kırmızı parlar.
Yükseltme (upgrade), setinizin her parçası için çalışır: Weapon / Shield / Armor / Accessory’ler.
Rank ve League Point’leri (puan) - sunucumuzdaki en önemli bileşenlerdir.
Kendinizi başkalarıyla karşılaştıramıyorsanız, bir arena ve PVP ne kadar iyidir?
Dinamik Sıralama Sistemi ile karşınızda kimin olduğunu ve arenadaki diğer oyunculara karşı nasıl olduğunuzu her zaman görebilirsiniz.
Şu anda Ranking (Sıralama) Sistemimiz için bir güncelleme üzerinde çalışıyoruz. Yakın gelecekte farklı Liglerimiz olacak.
Bunlar daha dengeli bir beceri oranı sağlar. Yeni başlayanlar yeni başlayanlara karşı ve deneyimli oyuncular deneyimli oyunculara karşı oynar.
Örneğin: 0LP ile başlıyorsunuz. Halihazırda 200LP'nin üzerinde olan bir oyuncuya karşı oynamak zorunda kalsaydınız bu çok adaletsiz olurdu.
Bundan dolayı sistemi genişlettik. Liglerde ilerlerseniz, arenada da daha iyi oyunculara karşı mücadele edeceksiniz.
En tepede olana kadar. > Skillbased Matchmaking
Şu anda 2v2 arenayı dengelemeye çalışıyoruz, böylece ranking sistemini orada da etkinleştirebileceğiz.
Silkroad'ın dengeli olmadığının farkındayız ama bir denge oluşturmaya çalışıyoruz. Şifacı sınıflar üzerinde yeniden çalışıyoruz.
Destek görevi görmeliler, ancak koruyucu oyuncuyu ve kendisini yenilmez kılmamalılar. Bunu yaptıktan sonra, bir 3v3 arenası da gelecek.
Battleground'ların eğlenceli olduğunu biliyoruz ve şimdiden oyunun eğlencesini ilerletmek için bazı fikirlerimiz var.
Her zaman sıralama ile ilgili olmak zorunda değildir, bazen oyunun eğlencesi de odaktadır.
Skor tablolarında oynamaya biraz ara verin. Daha fazla oyun modu yakında gelecek. Bir dileğin var mı?
Kapalı Alfa'dan bu yana, çok güçlü veya çok iyi oldukları için nefret edilen bazı oyuncularımız var.
Wanted Sistemi ile güçlerini birleştiren ve bu oyuncuları durdurmak için birlikte avlanan oyuncuları ödüllendiriyoruz.
Bir oyuncunun öldürme serisi olur olmaz, bir ödül alır. Ödüle sahip olan oyuncu, seriye bağlı olarak iyileştirilmiş statlar alır.
Öldürme serisi ne kadar yüksekse, onu durdurmayı başarırsanız ödül de o kadar yüksek olur.
Avatarları daha eşsiz ve değerli hale getirmek istiyoruz, bundan dolayı avatarları her zaman Silk ile döndürmeye karar verdik.
Yani her 2-4 haftada bir yeni avatarlar olacak. Bir önceki haftadan olanlar mağazadan çıkarılacaktır.
Avatarlar takas edilebilir. Ayrıca, her oyuncunun aynı avatara sahip olmasını istemiyoruz.
Topluluk, bir sonraki avatarın gelmesinde oy kullanarak karar verebilir.